HTML

Titkok és piszkos trükkök a kutyatartásról

Nap mint nap találkozom olyan gazdikkal akik meg vanak győződve arról, hogy az átaluk etetett fényeszacskós marketintermékkel mindent megtesznek kedvencükért. Ki kell ábrándítsam Őket!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

megkérdezi, de minek?

2009.06.21. 23:40 Petnetman

nemrég esett meg velem, hogy egy régi vásárlónktól kaptam egy telefont. elmonta úgy kezdődött, hogy az eddig rendszeresen etetett rózsaszínű "szuper" prémium tápot nem volt ideje beszerezni –egy telefonjába került volna csak, vagy felmegy a netre és lerendeli– így a gazdaságos üzletláncban levett a polcról egy zsák fényeszacskós marketingterméket. ezt kapta a kutya 2 hétig. eközben folyamatosan hasmenése volt és az állapota egyre rosszab lett, visszaált a prémium tápra de nem segített...

a kutya eközben 70-80kg-ról lefogyott 45kg-ra: állandó akut hasmenés, folyamatos fogyás, levertség és gyengeség jellemezte az óriási termetű Tosa Inu állapotát. panaszkodott az állatorvosra aki 2 hónapja kezelte kedvencét, már kb 150.000Ftot otthagyott, de megoldást nem talált a kutya bajára, ám felajánlotta neki, hogy újabb 100.000Ftért szívesen megműti, szövetet vesz tőle és kiküldi németországba tenyésztésre. végső elkeseredésébe fordult hozzám, kérte ha tudok segítsek neki, hiszen sokadik állatorvos sem tudta meggyógyítani kedvencét és már nem is bízik bennük, ráadásul a kutya "halálán" van.

elmondtam neki bár ugatom a dolgot, de nem vagyok állatorvos. ígértem neki megpróbálok segíteni. kértem küldje át a leleteket, és amit lehet mind megteszek. a leletek még át sem értek, de már hívogatott a gazdi, hogy mit intéztem. türelmét kértem, és igértem mielőbb visszaszólok neki. ezt követő két napban –számtalan érdeklődő telefonhívás után– sikerült beszéltem két általam megbízhatónak tartott állatorvossal (rossz véleménnyel vagyok róluk hiszen gyakran visszaélnek azzal, hogy kedveceinket imádjuk és mindent megtennénk értük). barátaim elmondták, hogy a kutya eredményei alapján egy bizonyos antibiotikum kúrával a probléma kezelhető, a leletek alapján ez egyértelmű volt.

hívtam is a gazdit, kérdeztem tőle a kutyája kapott e ilyen kezelést. nemleges választ kaptam. elmondtam neki mit kell tennie, milyen antibiotikumot vegyen, milyen probiotikumot etessen utána 1-1,5 órával (az antibiotikumok legtöbbje tönkrevágja a kutyák bélflóráját ezért célszerű antibiotikumos kezelés közben folyamatosan adni) valamint, hogy mit etessen a kutyussal hogy mielőbb talpraáljon. a gazdi örült, sőt repesett! megköszönte a tanácsot, és kért egy zsák tápot is...

pénteki nap volt, elmondtam neki, hogy a futár már nem tudja kivinni hozzá, ezért ha most rögtön kell neki akkor el kell jöjjön érte. ígérte még péntek este beugrik... no, nem jelentkezett. este felhívtam kérte, hogy szombaton beugorhasson érte, mondtam neki ok, a számom tdja, hívjon. eltelt a hétvége de az ember nem került elő. hétfőn napközben a dolog felett napirenre tértem, máskor is volt már ilyen, a tápot is el szoktuk adni, no para!

eltelt két hét emberünk eközben sem jelentkezett, de nem bírtam ki és a kutya állapota miatt felhívtam, gyakorlatilag lerázott, ám annyit kihúztam belőle, hogy az állatorvosa nem ajánlotta neki az antibiotikum kúrát.

tegnap metudtam, a kutyát megműtötték, a szövettenyésztés eredménytelen lett, a kutyus tegnap elköltözött egy fákkal teli ligetbe:(

Tényleg ekkora barmok vagyunk?

Szólj hozzá!

Címkék: kutya hülyeség állatorvos kutya etetés kutya betegség fényeszacskós marketingtermék

A bejegyzés trackback címe:

https://petnet.blog.hu/api/trackback/id/tr281199964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása